Vertrek naar Spanje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Rianne Boenink - WaarBenJij.nu Vertrek naar Spanje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Rianne Boenink - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Spanje

Door: Rianne Boenink

Blijf op de hoogte en volg Rianne

06 Januari 2016 | Spanje, Madrid

Tja, ik had het er al een tijdje over dat ik een stage in het buitenland wilde doen, en nu is het dan eindelijk zover! Vanmiddag om 12.10 vertrokken vanuit Dusseldorf naar Madrid, de vliegreis verliep prima en voor ik het wist was ik al in Madrid.
Ik zit nu bij een familie in huis waar ik een kamer heb gehuurd voor een paar dagen, om in de tussentijd te zoeken naar een kamer voor een langere tijd. Want in totaal ga ik 27 weken stage lopen hier in het kankerinstituut in Madrid.
Ik heb vanavond gelijk de buurt maar een beetje bekeken door rond te gaan lopen en gelijk een metrokaart te regelen. (altijd handig :) ) Ook heb ik vriendschap gesloten met de eigenaar van een kebabzaak hier in de buurt. Want ik moest nog avondeten en de supermarkt was dicht omdat het hier een nationale feestdag is (bank day - heeft iets te maken met de 3 koningen geloof ik ) Dus ik was maar kebab gaan halen en toen hebben we gezellig lopen kletsen ( in hoeverre dat mogelijk was, aangezien ik bijna geen spaans spreek, en hij een beetje engels en duits).
Tja en nu ben ik deze blog aan het schrijven omdat een groot deel van mijn vrienden en familie me aanraden dit te gaan doen, zodat ze mij goed in de gaten kunnen houden ;) Ik laat wel weer eens wat van me horen ;)

adiós!

  • 06 Januari 2016 - 23:19

    Marian Mulder:

    Hoi Rianne ,ik vind het een grote uitdaging om stage in Spanje te gaan lopen.
    Ik wens je daar heel veel plezier en succes.een hele prestatie wat je doet knap hoor.
    Ik lees wel weer verder op de blog hoe het verder gaat met jou,
    Groetjes en liefs Marian.xxxxxx

  • 07 Januari 2016 - 09:05

    Monique Krabbenborg:

    Leuk hoor een blog. Ik vind het knap hoor je doet het maar. Best spannend. Heel veel genieten en gord op jdzrlf passrn. Groeten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 4198

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 18 Augustus 2016

Rianne in Madrid

Landen bezocht: