Toerist uithangen ;) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Rianne Boenink - WaarBenJij.nu Toerist uithangen ;) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Rianne Boenink - WaarBenJij.nu

Toerist uithangen ;)

Blijf op de hoogte en volg Rianne

27 Januari 2016 | Spanje, Madrid

Mijn eerste 3 weken in Spanje zitten er al weer op, de tijd vliegt hier voorbij. Inmiddels ben ik al aardig gewend aan mijn leventje hier. Stage bevalt goed en ik heb leuke collega's.
Dit weekend ben ik het centrum van Madrid in geweest, om eens lekker de toerist uit te hangen. Ik dacht dat ik in Madrid was maar eenmaal in het centrum aangekomen twijfelde ik hieraan want heel Disneyland had zich op de verschillende pleinen verzameld. Dit gaf natuurlijk wel een gezellige sfeer. Het was mooi weer, dus er liepen veel mensen op straat en onder hen ook veel straatartiesten. Daarna heb ik nog wat rond gewandeld door de straten en parken en heb ik het koninklijk paleis bezocht en ook een grote kathedraal.
's avonds heb ik bij een collega thuis gedineerd samen met nog een andere collega en nog wat vrienden. Dat was erg gezellig en ik voelde me erg welkom. Ik moet nog wel wennen aan 10 uur 's avonds avondeten :) Dat doe ik toch echt liever om 7 uur.
Adios!

  • 27 Januari 2016 - 22:55

    Margreet:

    Hoi Rianne..leuk om je zo te volgen.
    Ik zie uit naar al je belevenissen.
    Xxx groetjes van ons. ;-)

  • 01 Februari 2016 - 23:45

    Gaby:

    We want more!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 4173

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 18 Augustus 2016

Rianne in Madrid

Landen bezocht: